مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-04سياسي

جریان وهابیت در جهان به آخر خط رسیده است


عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: جریان وهابیت در جهان به ویژه پس از شکست بزرگ داعش و تکفیری ها به خط آخر رسیده و امروز جهان تشنه مکتبی است که دارای توازن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مراسم آغاز پنجمین دوره آموزشی طلاب وفضلای دار الاعلام مکتب اهل بیت (ع) تحت اشراف ایت الله العظمی مکارم شیرازی شعبه خوزستان امروز برگزار شد.

آیت الله عباس کعبی عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان در این مراسم اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) در 23 سال یک جامعه جاهل و عقب مانده را به یک جامعه متمدن و پیشرفته تبدیل کرد که باید درباره چگونگی کار بزرگ پیامبر مطالعه و تبیین صورت گیرد .

وی با بیان اینکه تشیع تداوم اسلام اصیل و مکتب رسول الله است،عنوان کرد: دشمنان اسلام و بدخواهان تلاش دارند با تبلیغات خودشان جا بندازند که تشیع وصله پینه ای به اسلام است و فرقه ای است که بعد از سقیفه یا عاشورا ایجاد شد.

آیت الله کعبی درباره جریان های داخلی در زمان حیات رسول الله، بیان کرد: یک جریان خواص و حواریون خاص رسول الله بودند که پرچم دار آنها امیرالمومنین علی (ع) بود و معروف به شیعه علی هستند؛حدیث معروف پیامبر یاعلی أنت وشیعتک هم الفائزون یوم القیامه در زمان حیات رسول الله نقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان وهابیت در جهان به آخر خط رسیده است

جریان وهابیت در جهان به آخر خط رسیده است