مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 17:502023-10-08سياسي

روند نظارت در سازمان دامپزشکی اصلاح شود


در کشورهای مختلف برای مقابله با تعارض منافع، حقوق و دستمزد ناظران از طرف نظارت شونده پرداخت نمی شود، اما متاسفانه در برخی سازمان ها از جمله سازمان دامپزشکی کشور وظیفه پرداخت حقوق و مزایای ناظران دامپزشکی، - اخبار شرکت ها ؛ امنیت غذایی یک کلید واژه پرتکرار و مهم در جوامع بین المللی و کشورهای مختلف به شمار می رود؛ امنیت غذایی دارای شاخصه هایی مهم از جمله وجود غذای کافی، در دسترس پایدار و سالم است.

بدیهی است که سلامت مواد غذایی اهمیت زیادی در سلامتی جوامع انسانی دارد.

به گونه ای که ریشه بسیاری از بیماری های موجود و نوپدید در خوراک انسانی مشاهده می شود؛ این مساله حتی در آموزه های دینی نیز به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

از سوی دیگر امنیت غذایی از جمله موارد حقوق عامه در بازار مسلمانان است؛ مردم باید اعتماد داشته باشند که مواد غذایی موجود در بازار حلال، سالم و پاکیزه است و حاکمیت می بایست تأمین غذای سالم و پاک و حلال را برای عموم مردم جامعه تضمین نماید.

بنابراین سازمان غذا و دارو در وزارت بهداشت، سازمان دامپزشکی و سازمان حفظ نباتات در وزارت جهاد کشاورزی نقش بسزایی در این زمینه بر عهده دارند که از جمله آن ها نظارت بر بازار است؛ حال اینکه بازار به چه شکل و روشی در این سازمان ها نظارت می شود محل سوال است؟ در همه قوانین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند نظارت در سازمان دامپزشکی اصلاح شود

روند نظارت در سازمان دامپزشکی اصلاح شود