مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-06سياسي

قالیباف: حادثه تروریستی حمص مبارزه قاطع با تروریسم را بیش از پیش آشکار می کند


رییس مجلس شورای اسلامی در محکومت حمله تروریستی به جشن فارغ التحصیلان دانشگاه افسری ارتش سوریه نوشت: بی شک اینگونه اقدامات غیرانسانی، عزم و اراده جدی جامعه جهانی و همکاری کشورهای منطقه را برای مبارزه قاطع و مسئولانه با پدیده شوم تروریسم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، در پی جنایت تروریستی حمله پهپادی به جشن فارغ التحصیلان دانشگاه افسری ارتش سوریه در استان حمص، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به رییس محترم مجلس خلق جمهوری عربی سوریه، این جنایت را محکوم کرد.

بعدازظهر روز گذشته (پنج شنبه، 13 مهر) بود که تلویزیون رسمی سوریه از حمله پهپادی به مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان دانشکده نظامی در استان حمص خبر داد و گفت که این حمله تلفاتی زیادی بر جای گذاشته است.

وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای این جنایت گروه های تروریستی در حمص را بشدت محکوم کرده و ضمن توصیف این اقدام تروریست ها به اقدامی بزدلانه، خواستار مؤاخذه کشورهای حامی تروریسم شد.

  سوریه همچنین در بیانیه ای از سازمان ملل و شورای امنیت خواست تا حمله گروه های تروریستی به دانشکده نظامی این کشور در حمص را محکوم کنند.

وزارت بهداشت سوریه در آماری غیر نهایی اعلام کرد که تعداد شهدای حمله تروریستی به جشن فارغ التحصیلی دانشکده افسری نظامی در حمص، به 89


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: حادثه تروریستی حمص مبارزه قاطع با تروریسم را بیش از پیش آشکار می کند

قالیباف: حادثه تروریستی حمص مبارزه قاطع با تروریسم را بیش از پیش آشکار می کند