مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 16:352023-10-10اجتماعي

لایروبی 19 رودخانه هرمزگان در دست اجرا است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان گفت: هم اکنون 19 طرح در لایروبی رودخانه های استان، بنابر اولویت های تعیین شده در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، جمشید عیدانی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان امروز گفت: انجام لایروبی و بازگشایی رودخانه ها و مسیل های هرمزگان به طول 56 کیلومتر و 613 متر است که در همه مساحت جغرافیای استان هرمزگان پراکنده است.

وی ساماندهی رودخانه ها را شهرستان های رودان، میناب، جاسک، بندرخمیر، حاجی آباد، بندرعباس و بستک عنوان کرد که با هدف تامین امنیت منازل، تاسیسات و معابر شهری و روستایی، ایمن سازی مراکز جمعیتی حاشیه رودخانه ها، کنترل و مهار سیلاب ها انجام می شود.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان گفت: در استان هرمزگان رودخانه ها و مسیل های متعددی وجود دارند که برخی از آن ها از نزدیکی مراکز جمعیتی شهری و روستایی عبور می کنند که ساماندهی ها برای جلوگیری از بروز سیلاب بسیارضروری است.

عیدانی گفت: باتوجه به وضعیت مراکز جمعیتی در استان و اولویت های تعیین شده از سوی وزارت نیرو و همچنین باتوجه به بودجه هایی که برای پیشرفت و اجرای پروژه ها درنظر گرفته شده است، با پیشرفت بالایی درحال انجام است به نحوی که برخی مراحل پایانی را طی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی 19 رودخانه هرمزگان در دست اجرا است

لایروبی 19 رودخانه هرمزگان در دست اجرا است