مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 17:152023-10-18پزشكي

تجمع کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی


کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در تجمع خودجوش جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدی غزه را محکوک کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، در این تجمع دانشگاهی که با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، اعضای هیات رییسه دانشگاه، اساتید، دانشجویان و پرسنل دانشگاه، امروز چهارشنبه 26 مهر ماه 1402 در محوطه مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی امام رضا (ع) برگزار شد، شرکت کنندگان انزجار خود را در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدی غزه اعلام کردند.

در این تجمع، بهمن نقی پور رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، ضمن تشکر از حضور همه همکاران، اساتید و دانشجویان گرانقدر دانشگاه علوم پزشکی تبریز و عرض تسلیت ضایعه دردناک حمله به بیمارستان المعمدانی غزه گفت: اتفاق رخ داده بسیار دردناک بوده و عمق فاجعه نشان از جنایت بزرگ انسانی است.

  وی ضمن محکومیت این اقدام غیر انسانی صهیونیسم گفت: بر اساس تمام کنوانسیون های بین المللی مکان هایی که کادر درمان مشغول به ارائه خدمت به بیماران هستند باید به دور از مسائل جنگی باشد.

بهمن نقی پور گفت: به رغم معاهدات بین المللی رژیم غاصب صهیونیستی در این حمله از سلاح های نامتعاف استفاده و بیماران بستری را قطعه قطعه کرده و بیش از 200 تا 300 بیمار بخش دیالیز که در حال مداوا بودند را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی

تجمع کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی