مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-11ورزشي

بهره برداری از زمین چمن مصنوعی فوتبال مجموعه ورزشی کارگران بروجرد


سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان از افتتاح و بهره برداری از زمین چمن مصنوعی فوتبال مجموعه ورزشی کارگران بروجرد خبر داد.

- سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان خبر داد: بهره برداری از زمین چمن مصنوعی فوتبال مجموعه ورزشی کارگران بروجرد ایسنا/لرستان سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان از افتتاح و بهره برداری از زمین چمن مصنوعی فوتبال مجموعه ورزشی کارگران بروجرد خبر داد.

سید فرهاد ناصری نیا امروز 19 مهرماه در حاشیه بازدید از مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای کارگر بروجرد در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه باید در بحث ورزش کارگران با هدف نشاط و پویایی کارگران فعالیت های گسترده ای را انجام دهیم، اظهار کرد: بهره برداری از اماکن و ظرفیت های این مجموعه ها ضمن بهره مندی جامعه کار و تلاش از خدمات، در راستای امید و نشاط به کارگران جامعه هدف استان مؤثر بوده و همچنین در نهایت به اشتغال و تولید استان نیز کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به تکمیل زمین چمن مصنوعی فوتبال مجموعه ورزشی کارگران بروجرد، افزود: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته همه مسئولین استان، شهرستان و نماینده محترم مجلس مشکلات زیرساختی و تأمین اعتبار این زمین حل شد و با تکمیل برخی جزییات امیدوارم تا یک ماه آینده افتتاح و جامعه کار و تلاش این شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از زمین چمن مصنوعی فوتبال مجموعه ورزشی کارگران بروجرد

بهره برداری از زمین چمن مصنوعی فوتبال مجموعه ورزشی کارگران بروجرد