مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 15:252023-10-02پزشكي

خدمات رایگان برای کنترل و جلوگیری از سالمندی در یزد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مسعود شریفی معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد بیان کرد: بر اساس سرشماری انجام شده در سال 1395، جمعیت سالمندان 60 سال به بالا در استان یزد 8.

- معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد با اشاره به آمار جمعیت سالمندی در استان یزد گفت: مراقبت های بهداشتی - درمانی که سالمندان به آن نیاز دارند، امر مهمی است که می تواند بسیاری از مشکلات ناشی از تغییرات دوران سالمندی را کنترل و سلامتی سالمندان را حفظ کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، مسعود شریفی معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد بیان کرد: بر اساس سرشماری انجام شده در سال 1395، جمعیت سالمندان 60 سال به بالا در استان یزد 8.

8 درصد و بر اساس سامانه سیب وزارت بهداشت، تا پایان سال 1401 بیش از 132 هزار نفر یعنی 9.

8 درصد کل جمعیت استان را سالمندان تشکیل می دهند.

وی با اشاره به نهم مهرماه که به روز جهانی سالمند نامگذاری شده است، گفت: شیوه صحیح زندگی که منجر به سالمندی سالم و فعال می شود، روشی است که باید از مراحل اولیه جنینی آغاز شود تا بتوان از عوارضی مانند معلولیت ها و بیماری های مزمن در دوران سالمندی پیشگیری کرد.

شریفی ادامه داد: مراقبت های بهداشتی - درمانی که سالمندان به آن نیاز دارند، امر مهمی است که می تواند بسیاری از مشکلات ناشی از تغییرات دوران سالمندی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رایگان برای کنترل و جلوگیری از سالمندی در یزد

خدمات رایگان برای کنترل و جلوگیری از سالمندی در یزد