مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 11:552023-09-23سياسي

مشکل صدور سند مالکیت کوی مدرس اهواز رفع شد


رییس کل دادگستری خوزستان از رفع مشکل صدور اسناد مالکیت کوی مدرس (خروسی) اهواز پس از سال ها بلاتکلیفی و با پیگیری دستگاه قضا خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس کل دادگستری خوزستان از رفع مشکل صدور اسناد مالکیت کوی مدرس (خروسی) اهواز پس از سال ها بلاتکلیفی و با پیگیری دستگاه قضا خبر داد.

علی دهقانی در این خصوص اظهار کرد: با توجه به اینکه منازل منطقه کوی مدرس (خروسی) اهواز فاقد سند بود و این مساله موجب سوءاستفاده افراد سودجو در این منطقه شده بود، موضوع مورد پیگیری ویژه قرار گرفت.

با ورود دستگاه قضایی و تلاش ادارات جمع آوری و فروش اموال تملیکی و ثبت اسناد و املاک استان خوزستان مشکل اسناد مالکیت این منطقه پس از سال ها بلاتکلیفی برطرف شد و این منازل صاحب سند رسمی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه 317 پلاک از سند اصلی در اختیار سازمان اموال تملیکی، تفکیک و تحویل خزانه معین اسناد دولتی شده است، افزود: سامانه ای نیز از سوی شهرداری اهواز طراحی شده است و مالکان می توانند با مراجعه و بارگذاری مدارک مربوطه نسبت به تکمیل فرآیند صدور سند مالکیت اقدام کنند.

رییس کل دادگستری خوزستان گفت: به منظور حمایت از مردم شریف این منطقه، صدور سند با کمترین قیمت ممکن برای مالکان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل صدور سند مالکیت کوی مدرس اهواز رفع شد

مشکل صدور سند مالکیت کوی مدرس اهواز رفع شد