مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 13:102023-10-07اقتصادي

تشکیل پرونده برای 11 واحد نانوایی متخلف در قزوین


سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: 11 واحد نانوایی متخلف بسته بندی و عرضه خارج از شبکه نان، شناسایی و به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، جمشید خدایاری اظهار کرد: 11 واحد نانوایی متخلف بسته بندی و عرضه خارج از شبکه نان شناسایی و به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

وی افزود: طی بازرسی انجام شده توسط بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان در حومه شهر قزوین، تعدادی از واحدهای نانوایی که اقدام به بسته بندی نان و عرضه خارج از شبکه به صورت فروش آزاد و با مبلغ گران تر به فروشگاه های مواد غذایی می کردند به عنوان متخلف ثبت به تغزیرات حکومتی معرفی شدند.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: این امر باعث تضییع حقوق شهروندان استان شده که بازرسان این سازمان با نظارت مستمر، با متخلفین برخورد قانونی خواهد کرد.

این مسوول خاطرنشان کرد: مردم استان قزوین می توانند در راستای نظارت همگانی و برخورد با متخلفان در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه 124 گزارش دهند.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده برای 11 واحد نانوایی متخلف در قزوین

تشکیل پرونده برای 11 واحد نانوایی متخلف در قزوین