مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 07:552023-10-09اجتماعي

روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده است


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان گفت: در ارائه خدمات عمرانی روستایی، استان زنجان جزو استان های برتر است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان گفت: در ارائه خدمات عمرانی روستایی، استان زنجان جزو استان های برتر است.

وجیه اله بیگدلی شامگاه دیروز (16 مهرماه) در جشن روز ملی روستا که در روستای ایچ ایجرود برگزار شد، اظهار کرد: در ارائه خدمات عمرانی روستایی، استان زنجان در سال 1401 و 6 ماهه اول سال 1402 جزو استان های برتر بود که در سامانه منتاک وزارت کشور ثبت شد.

وی با بیان اینکه امسال بیش از 500 هزار مترمربع در روستاهای استان آسفالت ریزی شده است، افزود: بیش از 100 هزار مترمربع از معابر روستایی استان نیز در این مدت سنگفرش شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه بیش از 200 کیلومتر در روستاهای استان جدول گذاری انجام شده است، تصریح کرد: استان زنجان در حوزه عمران روستایی، روستاها را به عنوان کارگاه های عمرانی تبدیل کرده است.

بیگدلی به روز ملی روستا اشاره کرد و گفت: این روز برای گرامیداشت و قدردانی از زحمات و تلاش های روستاییان و عشایر نامگذاری شده است، مجاهدمردان و مجاهدزنانی که در میدان اقتصاد و تولید کشور با گمنامی تلاش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده است

روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده است