مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 17:352023-09-27سياسي

آمادگی کامل برای پذیرش بیماران خارجی در واحدهای درمانی مازندران


مدیر بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران با خرسندی درباره لغو روادید گردشگری میان کشورهای روسیه و ایران، گفت: از محورهای مهم این همایش موضوع گردشگری سلامت است که متولی آن دانشگاه علوم پزشکی مازندران است و ما آمادگی کامل برای پذیرش بیماران خارجی را داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، محسن رمضانی در حاشیه برگزاری نمایشگاه رویداد ملی گردشگری مازندران که از امروز با حضور مهمانان خارجی از کشورهای حوزه cis و همچنین جمعی از مسؤولان کشوری و استانی نمایندگان مجلس، مدیران دستگاه های اجرایی و فعالان حوزه گردشگری برپا شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با ارائه خدمات تخصصی و تعرفه رقابتی به دنبال جذب گردشگران خارجی در حوزه سلامت هستیم.

وی با خرسندی درباره لغو روادید گردشگری میان کشورهای روسیه و ایران، گفت: از محورهای مهم این همایش موضوع گردشگری سلامت است که متولی آن دانشگاه علوم پزشکی مازندران است و ما آمادگی کامل برای پذیرش بیماران خارجی را داریم.

مدیر بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: درمان و جراحی تخصصی بیماری های قلب در مرکز فاطمه الزهرا (س) ساری، خدمات نازایی در بیمارستان امام(ره) ساری، درمان و جراحی های تخصصی چشم در بیمارستان خاتم الانبیا بهشهر و جراحی زیبایی در چند بیمارستان خصوصی و دولتی در غر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل برای پذیرش بیماران خارجی در واحدهای درمانی مازندران

آمادگی کامل برای پذیرش بیماران خارجی در واحدهای درمانی مازندران