مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 22:452023-10-01سياسي

مهمانان کنفرانس وحدت با بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند


مراسم تجدید میثاق میهمانان سی وهفتمین کنفرانس وحدت با حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی یادگار امام و دبیرکل مجمع تقریب برگزار شد.

- مراسم تجدید میثاق میهمانان سی وهفتمین کنفرانس وحدت با حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی یادگار امام و دبیرکل مجمع تقریب برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی -یادگار امام- در مراسم تجدید میثاق میهمانان سی وهفتمین کنفرانس وحدت اسلامی با بنیانگذار انقلاب اسلامی، ضمن خوش آمدگویی به میهمانان، اظهار کرد: شاید روزگاری باید در مورد ضرورت وحدت سخن گفته می شد اما روزگار ما به گونه ای پیش رفته که نیازی نیست در این جلسات بر ضرورت وحدت تاکید کنیم.

وی افزود: امروز یک گام به جلو آماده ایم و کسی به ضرورت وحدت شک ندارد.

بیاییم بیشتر به این بیاندیشیم که چرا این قضیه آنگونه که باید تحقق پیدا نمی کند؟ یادگار امام ادامه داد: اتحاد یک مسیر دو طرفه است و قرار نیست کسی در دیگری ذوب شود؛ یک بازی برد برد است و باید دو طرف آمادگی برای وحدت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: چرا حاکمان، عالمان اندیشمندان و تک تک مسلمانان آنگونه که باید در این مسیر گام برنمی دارند؟ یکی از دلایلش این است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمانان کنفرانس وحدت با بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند

مهمانان کنفرانس وحدت با بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند