مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 15:452023-10-15پزشكي

راه اندازی دستگاه اکوکاردیوگرافی پیشرفته سه بعدی در بابل


دستگاه اکوکاردیوگرافی سه بعدی یکی از به روزترین دستگاه تشخیص بیماری های قلبی در بزرگترین بیمارستان شمال کشور در مرکز درمانی آیت الله روحانی بابل راه اندازی شد.

- ایسنا/مازندران دستگاه اکوکاردیوگرافی سه بعدی"یکی از به روزترین دستگاه تشخیص بیماری های قلبی" در بزرگترین بیمارستان شمال کشور در مرکز درمانی آیت الله روحانی بابل راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دستگاه اکوکاردیوگرافی سه بعدی که با همکاری خیران و دانشگاه علوم پزشکی بابل تهیه شد در حال حاضر ارزشی حدود 80 میلیارد ریال دارد که به همه بیماران دارای مشکل قلبی، به این بیمارستان مراجعه می کنند، خدمات ارائه می شود.

بیمارستان 550 تختخوابی آیت الله روحانی بابل که بزرگترین بیمارستان شمال کشور محسوب می شود یکی از مراکز درمانی هفتگانه زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل است که تمامی خدمات فوق تخصصی قلب در این مرکز انجام خواهد شد که برای تشخیص صحیح بیماری های قلب راه اندازی دستگاه جدید یک ضرورت بوده است.

ضرورت راه اندازی تجهیزات نوین درمان بیماری های قلبی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل امروز 23 مهر ماه در مراسم قدردانی از نیکوکاران و راه اندازی دستگاه اکوکاردیوگرافی اظهار کرد: با توجه به حجم بالای مراجعه کنندگان به این بیمارستان برای درمان بیماری های قلبی راه اندازی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دستگاه اکوکاردیوگرافی پیشرفته سه بعدی در بابل

راه اندازی دستگاه اکوکاردیوگرافی پیشرفته سه بعدی در بابل