مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 10:552023-10-10بين الملل

تسای اینگ ون: تایوان به دنبال همزیستی صلح آمیز با چین است


رییس جمهوری تایوان امروز (سه شنبه) گفت، تایپه ضمن اینکه به دنبال همزیستی صلح آمیز با چین به همراه یک تبادل آزاد و بدون محدودیت است، برای نسل های آتی دموکراتیک خواهد ماند.

- رییس جمهوری تایوان امروز (سه شنبه) گفت، تایپه ضمن اینکه به دنبال همزیستی صلح آمیز با چین به همراه یک تبادل آزاد و بدون محدودیت است، برای نسل های آتی دموکراتیک خواهد ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، تسای اینگ ون، رییس جمهوری تایوان بارها پیشنهاد مذاکره با چین را مطرح کرده اما پکن چون او را یک جدایی طلب می داند، این پیشنهادها را رد کرده است.

وی در جریان سخنرانی خود در مقابل دفتر ریاست جمهوری تایوان گفت: تقویت حمایت بین المللی از تایوان به یک سطح غیرمنتظره رسیده است.

بنابراین زمان آن رسیده که می توانیم با اعتماد با جهان روبرو شویم و در مواجهه با چین آرام و مطمئن عمل کنیم و شرایطی را برای همزیستی صلح آمیز و تحولات آتی در سراسر تنگه تایوان ارائه کنیم.

تسای اینگ ون همچنین افزود، وظیفه او حفظ حق حاکمیت تایوان و وضعیت دموکراتیک جزیره و همچنین راه آزاد برای زندگی، یافتن ارتباطات بدون محدودیت، آزاد و باز بین مردم تایوان و چین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسای اینگ ون: تایوان به دنبال همزیستی صلح آمیز با چین است

تسای اینگ ون: تایوان به دنبال همزیستی صلح آمیز با چین است