مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 12:112023-10-01سياسي

حذف روادید با 60 کشور جهان، گامی مهم در توسعه گردشگری کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی امروز در مراسم گرامیداشت هفته گردشگری با اشاره به اینکه پس از سپری شدن دوران کرونا صنعت گردشگری در اقصی نقاط جهان از جمله ایران رونق گرفته است، اقدامات دولت سیزدهم در این حوزه را بسیار وسیع و مهم خواند و گفت: باید از این فرصت برای توسعه صنعت گردشگری کشور و آذربایجان شرقی نهایت استفاده را کرد.

سفر 170 هزار گردشگر خارجی به آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی استقبال گردشگران خارجی از اماکن، مراکز گردشگری و تاریخی تبریز و آذربایجان شرقی طی 2 سال اخیر را نسبت به سال های گذشته چشم گیر خواند و اظهار کرد: طی این 2 سال بیش از 170 هزار نفر گردشگر خارجی از کشورها و قاره های مختلف به این استان سفر و بر اساس آمارهای مستند حداقل یک شب را در شهرها و روستاهای منطقه سپری کرده اند.

محمدی با تاکید بر اینکه اداره کل میراث فرهنگی و همچنین فعالان بخش خصوصی باید نسبت به توسعه گردشگرپذیری استان اقدام کنند، یادآور شد: بر همین اساس برای سال های بعد باید برنامه ریزی پذیرش حداقل یک میلیون نفر گردشگر خارجی در استان را هدف گذاری کنیم.

او فعالیت های دیپلماسی گردشگری دولت سیزدهم را بسیار مهم و موفقیت آمیز توصیف و اضافه کرد: حذف روادید با حداقل 60 کشور جهان جزو برنامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف روادید با 60 کشور جهان، گامی مهم در توسعه گردشگری کشور

حذف روادید با 60 کشور جهان، گامی مهم در توسعه گردشگری کشور