مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 16:102023-09-30سياسي

جلوگیری از تعطیلی 9 واحد تولیدی در حمیدیه با ورود دادستانی


دادستان عمومی و انقلاب حمیدیه گفت: با برگزاری جلسات متعدد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، از تعطیلی 9 واحد تولیدی پرورش مرغ در حمیدیه جلوگیری شد.

- ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب حمیدیه گفت: با برگزاری جلسات متعدد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، از تعطیلی 9 واحد تولیدی پرورش مرغ در حمیدیه جلوگیری شد.

رضا علی نسب گفت: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همچنین بخشنامه و دستورالعمل های صادره از سوی رییس قوه قضاییه و دادستانی کل کشور در خصوص پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی نیمه فعال راکد و غیرفعال، و هم چنین با توجه به اهمیت بازگرداندن این واحدها به چرخه تولید، جلسات متعددی با حضور دستگاه های متولی در کارگروه ویژه حمایت از تولید این شهرستان برگزار شد که حاصل آن جلوگیری از تعطیلی 9 واحد تولیدی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی با تاکید بر ضرورت اهمیت تسهیل در امر اشتغال و رفع موانع تولید، افزود: عمده مشکلات مرغداران متقاضی حمایت، عدم تامین نهاده های دامی مورد نیاز واحدهای تولیدی بود که با پیگیری های صورت گرفته، شرکت پشتیبانی امور دام استان، این نهاده های دامی را با نرخ دولتی در اختیار تولیدکنندگان قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تعطیلی 9 واحد تولیدی در حمیدیه با ورود دادستانی

جلوگیری از تعطیلی 9 واحد تولیدی در حمیدیه با ورود دادستانی