مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 17:102023-09-30سياسي

آتش نشانان مصداق محبوب ترین بندگان خدا هستند


نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: محبوب ترین بنده خدا کسی است که به عیال های خداوند خدمت می کند و مصداق بارز این روایت، نیروهای آتش نشانی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در دیدار مدیر عامل و جمعی از فرماندهان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش نشانی اظهار کرد: اعتقادمن بر این است که نیروهای آتش نشانی را به لحاظ نوع عملکرد باید سربازان گمنام امام زمان(عج) نامید، چرا که کار عظیمی و کار نجات انسان وظیفه ای والا از منظر اسلام است.

  وی با بیان اینکه خدمت به خلق خدا کار کمی نیست و نیروهای آتش نشانی از بابت کسب این توفیق باید شکرگزار باشند، تصریح کرد: براساس روایت متعدد اسلام، نجات انسان در حکم نجات همه انسان های جهان است، در روایت دیگر محبوب ترین بنده خدا کسی است که به عیال های خداوند خدمت می کند و مصداق بارز این روایت، نیروهای آتش نشانی هستند.

  نماینده ولی فقیه در استان اصفهان عنوان کرد: نیروهای آتش نشانی به لحاظ نثار جان خود برای نجات انسان در حوادث و حریق ها، مورد احترام مردم هستند و حق نیز اینگونه است و من نیز توصیه می کنم در ایستگاه های آتش نشانی به منظور تقویت روحیه ایمانی  و اعتقادی از مبلغین دینی در طو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانان مصداق محبوب ترین بندگان خدا هستند

آتش نشانان مصداق محبوب ترین بندگان خدا هستند