مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 00:452023-10-11سياسي

27 موضوع توسط 64 هیئت اندیشه ورز استان مرکزی استخراج شده است


استاندار مرکزی با بیان اینکه 27 موضوع توسط هیئت های اندیشه ورز استان استخراج شده است گفت: 64 هیئت اندیشه ورز در استان در دو سال گذشته تشکیل شده است که عمدتا خروجی های خوب و کاربردی داشته اند.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی با بیان اینکه 27 موضوع توسط هیئت های اندیشه ورز استان استخراج شده است گفت: 64 هیئت اندیشه ورز در استان در دو سال گذشته تشکیل شده است که عمدتا خروجی های خوب و کاربردی داشته اند.

فرزاد مخلص الائمه، 19 مهر ماه در اولین گردهمایی اندیشکده ها و اندیشمندان جوان استان مرکزی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار کرد: بایستی فاصله بین واقعیت ها و بایدها سریع تر طی شود و گام های تحولی عمیقی را برای طی کردن این فاصله برداریم.

استاندار مرکزی تصریح کرد: این مهم تنها با حضور نخبگان و اندیشکده ها که پیشینه قوی در حوزه اندیشه ورزی و مطالعات کاربردی و توسعه ای دارند طی می شود.

یکی از اهدافی که در ستاد تحول استان دنبال می شود، دعوت از نخبگان در بنیاد ملی نخبگان است تا بتوانیم گام های تحولی بلندتری برداریم.

وی با تاکید بر مسئله محوری و مهندسی مسئله افزود: نقش دانشگاه ها در تحول، نقش بسیار مهمی است ولی متاسفانه با وجود حجم زیادی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی در استان، نقش آنها در توجه به مسائل عمومی استان بسیار ناچیز است و باید این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 موضوع توسط 64 هیئت اندیشه ورز استان مرکزی استخراج شده است

27 موضوع توسط 64 هیئت اندیشه ورز استان مرکزی استخراج شده است