مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 15:102023-09-26بين الملل

نظر سفیر بحرین در آمریکا درباره عادی سازی روابط عربستان و رژیم صهیونیستی


سفیر بحرین در آمریکا از چشم انداز توافق عادی سازی روابط میان عربستان و رژیم صهیونیستی خبر داد و گفت که سوال در این باره باید درباره «زمان» این توافق باشد و نه «امکان» تحقق آن.

- سفیر بحرین در آمریکا از چشم انداز توافق عادی سازی روابط میان عربستان و رژیم صهیونیستی خبر داد و گفت که سوال در این باره باید درباره زمان این توافق باشد و نه امکان تحقق آن.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله بن راشد آل خلیفه، سفیر بحرین در آمریکا از چشم انداز توافق عادی سازی روابط میان عربستان و رژیم صهیونیستی خبر داد و گفت که سوال در این باره باید درباره زمان این توافق باشد و نه امکان تحقق آن.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالجزیره سفیر بحرینی روز گذشته در جریان مشارکتش در نشست امنیت انرژی در ایالت اوکلاهامای آمریکا به خبرگزاری بلومبرگ گفت: در دستیابی به توافق صلح میان عربستان و اسراییل شاید موضوع امکان داشتن مطرح نباشد، بلکه موضوع چه زمانی در میان باشد.

بلومبرگ به نقل از مسؤول بحرینی گفت: به نظر می رسد که قطب نما صلح را نشان می دهد.

به نقل از میدل ایست نیوز، پیش از این محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در پاسخ به این سوال که عادی سازی روابط میان ریاض و تل آویو تا چه حد نزدیک است، اظهار داشت: هر روز به آن نزدیک تر می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر سفیر بحرین در آمریکا درباره عادی سازی روابط عربستان و رژیم صهیونیستی

نظر سفیر بحرین در آمریکا درباره عادی سازی روابط عربستان و رژیم صهیونیستی