مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 15:152023-10-06سياسي

ضرورت مهار سیلاب ها و تقویت آبخیزداری در استان اردبیل


باید اقدامات اساسی مثل مهار سیلاب ها و تقویت آبخیزداری و احداث سدهای معیشتی در مناطق سیل خیز استان اردبیل در اسرع وقت صورت بگیرد.

- ایسنا/اردبیل امام جمعه اردبیل گفت: باید اقدامات اساسی مثل مهار سیلاب ها و تقویت آبخیزداری و احداث سدهای معیشتی در مناطق سیل خیز استان اردبیل در اسرع وقت صورت بگیرد.

آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل 14 مهر در خطبه های این هفته نماز جمعه که در محل مصلای اردبیل با حضور پرشور و گسترده نمازگزاران برگزار شد با اشاره به سیل اخیر در مناطق استان اظهار کرد: سیل اخیر در مناطق مختلف استان برای چندمین بار ضرورت احداث تأسیسات برای مهار سیل و ماندگار شدن آب در منطقه را اثبات و حجت را بر مسئولین مخصوصاً وزارت نیرو تمام کرد.

خطیب جمعه اردبیل گفت: هر بار که سیل می آید اهالی آن مناطق با من تماس می گیرند و غصه می خورند که چرا این آب که رحمت خدا و مایه عزت است از منطقه خارج شد.

می گویند تخریبات آن نصیب ما می شود اما برکات آن برای یک کشور دیگر است.

تابستان امسال در شهرستان مشگین شهر در بعضی از مناطق شهر بحران آب حاکم بود و اگر درایت معاونت عمرانی استانداری نبود قطعاً بحران به فاجعه تبدیل می شد اما در همان منطقه بارها مثل امسال شاهد سیل و خرابی بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مهار سیلاب ها و تقویت آبخیزداری در استان اردبیل

ضرورت مهار سیلاب ها و تقویت آبخیزداری در استان اردبیل