مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 15:102023-10-18سياسي

محصولات مزیت دار کشاورزی خراسان جنوبی در چین معرفی می شوند


رییس اتاق تعاون خراسان جنوبی، گفت: محصولات مزیت دار کشاورزی خراسان جنوبی با محوریت زرشک در نمایشگاه بزرگ مواد غذایی در کشور چین معرفی می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس اتاق تعاون خراسان جنوبی، گفت: محصولات مزیت دار کشاورزی خراسان جنوبی با محوریت زرشک در نمایشگاه بزرگ مواد غذایی در کشور چین معرفی می شود.

غلامحسین حسینی، صبح چهارشنبه 26 مهر ماهر مراسم رونمایی از پوستر جشنواره ملی زرشک که با حضور دستیار مردمی سازی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور، مدیر صندوق نوآوری منطقه ای موسس دانشمند بنیاد مستضعفان، معاون استاندار و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد گفت: جشنواره امسال با رویکرد مردمی سازی دولت، واگذاری کار تولید به بخش خصوصی و میدان دادن به بخش خصوصی، به اتاق تعاون سپرده شده است.

حسینی گفت: امسال در راستای مردمی سازی اقتصاد و به منظور استفاده از ظرفیت و توانمندی های بخش خصوصی جشنواره ملی زرشک با مشارکت بخش خصوصی و اتاق تعاون درحال برگزاری و برنامه ریزی است.

دبیر جشنواره ملی زرشک خراسان جنوبی، از برگزاری نمایشگاه بزرگ مواد غذایی در چین از 6 تا 10 آذرماه خبر داد و بیان کرد: اتاق تعاون غرفه ای به صورت رایگان در این نمایشگاه برای ارائه محصولات مزیت دار استان با محوریت زرشک در اختیار استان خراسان جنوبی قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات مزیت دار کشاورزی خراسان جنوبی در چین معرفی می شوند

محصولات مزیت دار کشاورزی خراسان جنوبی در چین معرفی می شوند