مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 15:302023-10-19سياسي

دومین دوره جشنواره فرهنگی «شعر و شور کتاب» در گیلان برگزار می شود


دبیر دومین جشنواره استانی شعر و شور کتاب گفت: در آستانه فرارسیدن سی و یکمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، دومین دوره جشنواره فرهنگی «شعر و شور کتاب» در گیلان برگزار می شود.

- دومین دوره جشنواره فرهنگی شعر و شور کتاب در گیلان برگزار می شود ایسنا/گیلان دبیر دومین جشنواره استانی "شعر و شور کتاب" گفت: در آستانه فرارسیدن سی و یکمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، دومین دوره جشنواره فرهنگی شعر و شور کتاب در گیلان برگزار می شود.

بهرام مژدهی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: نخستین دوره جشنواره استانی شعر و شور کتاب در مهر ماه سال 1399 در گیلان برگزار شد.

وی افزود: با توجه به استقبال گسترده شعرا، دوستداران شعر و ادب پارسی و علاقمندان، با موضوع کتاب و کتابخوانی، کتابدار و کتابخانه، دومین دوره این رویداد مهم فرهنگی از 26 مهر ماه لغایت 15 آبان ماه سال جاری به میزبانی محفل ادبی دکتر معین اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان برگزار می شود.

مژدهی تصریح کرد: در این جشنواره استانی که در آستانه فرا رسیدن سی و یکمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار برگزار می شود، علاقمندان می توانند با ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره در این رویداد مهم استانی شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین دوره جشنواره فرهنگی «شعر و شور کتاب» در گیلان برگزار می شود

دومین دوره جشنواره فرهنگی «شعر و شور کتاب» در گیلان برگزار می شود