مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 17:412023-10-10فرهنگي

کودکان برای رسیدن به قله باید استعدادهای خود را بشناسند


معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه فقط به دنبال اکران فیلم ها در جشنواره فیلم کودکان ونوجوانان نیستیم گفت: کودکان برای رسیدن به قله باید با هدف گذاری صحیح از استعدادهایشان استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان کمال حیدری، معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردار اصفهان در برنامه زنده تلویزیونی صبح بخیر ایران با اشاره به هم افزایی شهرداری اصفهان و برگزارکنندگان سی و پنجمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اظهار کرد: حدود هزار نفر دست به دست هم دادند تا تعامل شهرداری و بنیاد سینمایی فارابی ایجاد شود و همه این کار را متعلق به خودشان و بعنوان یک کار ملی می دانند تا بتوانند فضایی زیبا ایجاد کنند در صدد هستیم که یک هفته شاد و کودکانه در کل ایران داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما فقط به دنبال اکران فیلم ها نیستیم هرچند این وظیفه اصلی جشنواره است و امیدوارم بتوانیم با این تعامل، خاطرات خوشی را برای داوران و خبرنگاران کودک و نوجوان رقم بزنیم.

حیدری درخصوص فعالیت داوران و خبرنگاران کودک و نوجوان جشنواره تصریح کرد: حدود 900 نفر داور کودک و نوجوان در این دوره از جشنواره حضور دارند که خیلی زیبا فیلم ها را نقد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان برای رسیدن به قله باید استعدادهای خود را بشناسند

کودکان برای رسیدن به قله باید استعدادهای خود را بشناسند