مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 13:002023-09-28اقتصادي

خاندوزی: از تله رشد اقتصادی پایین و سرمایه گذاری صفر خارج شدیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی امروز در نخستین رویداد ملی صنعت دانش بنیان اظهار کرد: بعد از اینکه در دهه 90 در تله رشد پایین و نزدیک به صفر و سرمایه گذاری نزدیک به صفر گرفتار شدیم، - وزیر اقتصاد با بیان اینکه از تله رشد اقتصادی پایین و سرمایه گذاری صفر خارج شدیم، گفت: لازم است روی عنصر جدیدی تحت عنوان کیفیت رشد اقتصادی تمرکز کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی امروز در نخستین رویداد ملی صنعت دانش بنیان اظهار کرد: بعد از اینکه در دهه 90 در تله رشد پایین و نزدیک به صفر و سرمایه گذاری نزدیک به صفر گرفتار شدیم، تلاش دو سال اول دولت سیزدهم این بود که با ورود به سال 1400 و به ویژه سال 1401 از دو تله رشد و سرمایه گذاری صفر خارج شویم که تا حد قابل قبولی این اتفاق رخ داده است، اما لازم است روی عنصر جدیدی تحت عنوان کیفیت رشد اقتصادی تمرکز کنیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: این موضوع برای دولتی که به دنبال عبور از یک اقتصاد نفتی و دولت زده است بسیار اهمیت دارد.

در واقع حرکت به سمت یک اقتصاد تولیدگرای دانش بنیان که منتفعان رشد اقتصادی آن کسانی باشند که از سودهای اقتصادی بهره مند هستند بسیار حائز اهمیت است و بیشترین همخوانی را با نشست امروز ما در این همایش دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاندوزی: از تله رشد اقتصادی پایین و سرمایه گذاری صفر خارج شدیم

خاندوزی: از تله رشد اقتصادی پایین و سرمایه گذاری صفر خارج شدیم