مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 16:252023-10-05فرهنگي

با خواندن یک کتاب می توان ده فیلمنامه نوشت


مدیرکل دفتر نظارت بر تولید فیلم و دبیر شورای رده بندی سنی فیلم های سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور با تأکید بر اینکه هنرمندان سینمایی با خواندن یک کتاب می توانند ده ها فیلمنامه بنویسند، - ایسنا/اردبیل مدیرکل دفتر نظارت بر تولید فیلم و دبیر شورای رده بندی سنی فیلم های سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور با تأکید بر اینکه هنرمندان سینمایی با خواندن یک کتاب می توانند ده ها فیلمنامه بنویسند، افزود: با دیدن ده فیلم نمی توان یک فیلم ساخت.

بهمن حبشی 13 مهر در بازدید از کلاس آموزشی انجمن سینمای جوان اردبیل با اعلام این موضوع و اهمیت آن در حوزه فیلمسازی هنرجویان را به مطالعه بیش از پیش کتاب توصیه کرد.

وی ظرفیت های سینمای جوانان ایران را در تربیت نسل های فیلم سازی در کشور بی بدیل توصیف کرد و گفت: درخشش هنرمندان فیلمساز سینمای جوان کشور آوازه سینمای ایران اسلامی را به گوش جهانیان رسانده است.

سینما علاوه بر هنر بودن، یک صنعت است و باید قابلیت درآمدزایی داشته باشد امیر رجبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار صمیمی ضمن اشاره به این که کار هنرمند، هنر است و هنرمند باید امرارمعاش کند، گفت: سینما علاوه بر هنر بودن، یک صنعت است و باید قابلیت درآمدزایی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با خواندن یک کتاب می توان ده فیلمنامه نوشت

با خواندن یک کتاب می توان ده فیلمنامه نوشت