مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 22:352023-09-25سياسي

محل شهادت شهدای فرهنگی آبادان تبدیل به موزه شهادت و ایثار شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، قاسم احمدی لاشکی معاون وزیر آموزش و پرورش امروز در یادواره شهدای 2 مهر آبادان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش قلب جامعه است، - معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: محل شهادت شهدای فرهنگی آبادان تبدیل به موزه شهادت و ایثار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، قاسم احمدی لاشکی معاون وزیر آموزش و پرورش امروز در یادواره شهدای 2 مهر آبادان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش قلب جامعه است، بیان کرد: دشمن بعثی با بمباران وحشیانه اداره آموزش و پرورش آبادان در نخستین روز های جنگ تحمیلی در واقع قلب جامعه را هدف قرار داده بود.

وی با بیان اینکه حراست از خون شهدای فرهنگی امری واجب است، ادامه داد: تربیت دانش آموزانی فداکار دست رنج امثال شهید صمد صالحی است که در جایگاه یک رییس وظیفه شناس درس شهادت به نسل آینده آموخت.

معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: شهید بهنام محمدی نشانه ای از تلاش های صادقانه فرهنگیان است، در واقع دانش آموزان دوران دفاع مقدس با یک دست اسلحه و یک دست کتاب در دست داشتند.

احمدی لاشکی با بیان اینکه محل شهادت شهدای فرهنگی آبادان تبدیل به موزه شهادت و ایثار شود، افزود: فرهنگیان همواره و در صحنه های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی دست رد به سینه دشمنان زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محل شهادت شهدای فرهنگی آبادان تبدیل به موزه شهادت و ایثار شود

محل شهادت شهدای فرهنگی آبادان تبدیل به موزه شهادت و ایثار شود