مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 18:352023-10-09اقتصادي

پیش بینی افزایش حجم تجارت ایران و بلاروس به 400 میلیون دلار تا 2 سال آینده


رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به برگزاری شانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران با بلاروس، اظهاری امیدواری کرد توافقات صورت گرفته در کمیسیون مشترک ایران و بلاروس منجر به دستیابی به حجم تجاری 400 میلیون دلاری دو کشور تا دو سال آینده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، شانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران با بلاروس امروز (دوشنبه) با ریاست عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران و با حضور الکساندر راگوژنیک وزیر صنعت جمهوری بلاروس، ایوان اسملگین معاون وزیر کشاورزی و خواربار و دمیتری کالتسوف سفیر و دنیس ازدوروف رایزن بازرگانی این کشور در تهران برگزار شد.

 توسعه همکاری ها در حوزه های صادرات و واردات محصولات و تجهیزات کشاورزی، ماشین آلات معدنی و حمل و نقل عمومی، دارو و تجهیزات پزشکی، محصولات پتروشیمی و زمینه هایی ورزشی از مهمترین موضوعات مطرح شده در این نشست میان مسوولان ارشد دو کشور بود.

  مهدی ضیغمی،  رییس کل سازمان تجارت ایران در حاشیه این نشست  با اشاره به روند رو به رشد تجارت ایران و بلاروس گفت: دو کشور پتانسیل بالایی برای افزایش سطح تجارت دارند که در گذشته به میزانی که باید رشد نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش حجم تجارت ایران و بلاروس به 400 میلیون دلار تا 2 سال آینده

پیش بینی افزایش حجم تجارت ایران و بلاروس به 400 میلیون دلار تا 2 سال آینده