مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 15:252023-10-18بين الملل

منتظر یک اشاره رهبری هستیم تا طومار اسراییل را در هم بپیچیم


رییس نهاد رهبری در دانشگاه های خراسان رضوی گفت: ما تنها منتظر اشاره ای از سمت رهبر انقلاب هستیم تا طومار منحوس اسراییل را به خواست خدا در هم بپیچیم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس نهاد رهبری در دانشگاه های خراسان رضوی گفت: ما تنها منتظر اشاره ای از سمت رهبر انقلاب هستیم تا طومار منحوس اسراییل را به خواست خدا در هم بپیچیم.

ظهر امروز 26 مهر دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه های فردوسی و علوم پزشکی مشهد با تجمع در مقابل دانشکده پزشکی، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و به خصوص حمله شب گذشته این رژیم به بیمارستان المعدانی را محکوم کردند.

تجمع کنندگان با سردادن شعارهایی نظیر مرگ بر اسراییل ، مرگ بر آمریکا ، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ، الله اکبر ، مرگ بر ضد ولایت فقیه ، به روح به دم لبیک یا غزه ، هیهات من الذله ، سید حسن نصرالله بسم الله بسم الله ، ای امت حزب الله بسم الله بسم الله و با غزه همدردیم آماده نبردیم مراتب انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیستی را اعلام کردند.

دانشجویان انقلابی همچنین پرچم هایی از حزب الله، ایران، فلسطین، لبنان و اباعبدالله حسین و تصاویری از جنایات اسراییل در فلسطین و پلاکاردهایی با شعارهای ضداسراییلی و ضدآمریکایی را نیز در دست گرفته بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر یک اشاره رهبری هستیم تا طومار اسراییل را در هم بپیچیم

منتظر یک اشاره رهبری هستیم تا طومار اسراییل را در هم بپیچیم