مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-14اجتماعي

پخش بیش از یک میلیون تن آسفالت در سطح معابر پایتخت


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از ثبت رکورد بیشترین میزان پخش و اجرای آسفالت در سطح معابر پایتخت طی یک دهه اخیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی حق بین با بیان اینکه میزان پخش و اجرای آسفالت در سطح معابر پایتخت با احتساب خرید از بخش خصوصی از مرز یک میلیون تن فراتر رفته است، افزود: از این میزان 780 هزار تن آسفالت تحویل مناطق 22گانه و مابقی در پروژه های بهسازی معابر بزرگراهی و برخی از پروژه های عمرانی شهرداری تهران پخش و اجرا شده است.

وی این پروژه ها را شامل بزرگراه شهید بروجردی، بزرگراه شهید شوشتری، پل دسترسی بلوار شقایق به خیابان ایثارگران، زیرگذر تقاطع بلوار کوهک با بزرگراه شهید همدانی و پروژه های مرمت و بهسازی روکش آسفالت بزرگراه آزادگان، بزرگراه شهید همت، بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی، بزرگراه شهید سلیمانی، بزرگراه شهید حکیم، بزرگراه شهید زین الدین، بزرگراه شهید یاسینی، بزرگراه شهید بابایی و بزرگراه امام علی(ع) دانست.

وی میزان آسفالت تولید شده در کارخانجات آسفالت شهرداری تهران از ابتدای سال جاری تاکنون را بالغ بر 790 هزار تن عنوان کرد و گفت: شاخص یادشده، رکورد تولید 731 هزار تن آسفالت در سال 1401 را پشت سر گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش بیش از یک میلیون تن آسفالت در سطح معابر پایتخت

پخش بیش از یک میلیون تن آسفالت در سطح معابر پایتخت