مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 14:102023-10-04اقتصادي

175 هزار نفر از بانک صادرات ایران وام قرض الحسنه و تسهیلات حمایتی دریافت کردند


ارزش وام های قرض الحسنه و تسهیلات حمایتی پرداخت شده بانک صادرات ایران در شش ماه ابتدای سال 1402 از 252 هزار میلیارد ریال فراتر رفت و طی این مدت بیش از 175هزار نفر از این تسهیلات بهره مند شدند.

- ارزش وام های قرض الحسنه و تسهیلات حمایتی پرداخت شده بانک صادرات ایران در شش ماه ابتدای سال 1402 از 252 هزار میلیارد ریال فراتر رفت و طی این مدت بیش از 175هزار نفر از این تسهیلات بهره مند شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، به منظور عمل به مسئولیت های اجتماعی و کمک به بخش های مختلف اقتصادی و معیشتی مردم اقصی نقاط کشور در شش ماه اول سال جاری نزدیک به 151 هزار فقره وام قرض الحسنه ازدواج، فرزندآوری، اشتغال زایی و ودیعه مسکن مددجویان سازمان های حمایتی کمیته امداد، سازمان بهزیستی و بنیاد برکت، زندانیان نیازمند، بیماران صعب العلاج و احداث حمام روستایی به ارزش بیش از 190 هزار میلیارد ریال به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرد.

این بانک همچنین طی این مدت بیش از 31 هزار فقره تسهیلات حمایتی به ارزش بیش از 61 هزار میلیارد ریال در زمینه اقدام ملی مسکن، مسکن ایثارگران، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، طرح های زیربنایی ماده 56 و کمک به تامین کالاهای ضروری پرداخت کرده که در مجموع ارزش وام های قرض الحسنه و تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

175 هزار نفر از بانک صادرات ایران وام قرض الحسنه و تسهیلات حمایتی دریافت کردند

175 هزار نفر از بانک صادرات ایران وام قرض الحسنه و تسهیلات حمایتی دریافت کردند