مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 21:152023-10-14حوادث

کشف 2 کیلوگرم تریاک بلع شده از معده قاچاقچیان در اسفراین


فرمانده انتظامی اسفراین از کشف 2 کیلو و 200 گرم تریاک به صورت بلعی و دستگیری 2 قاچاقچی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، سرهنگ محمد روهنا، فرمانده انتظامی اسفراین در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس مواد مخدر و اطلاع از حمل و انتقال مقداری مواد مخدر از استان های جنوبی به شهرستان اسفراین بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

  وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس مواد مخدر با اجرای ایست و بازرسی در محور سبزوار به اسفراین خودرو متهمان را شناسایی کردند، گفت: با سرعت عمل و هوشیاری ماموران 2 متهم دستگیر و به مقر انتظامی دلالت و خودرویشان به پارکینگ منتقل شد.

  فرمانده انتظامی اسفراین در ادامه با اشاره به اینکه متهمان برای انجام سونوگرافی به بیمارستان اعزام شدند، افزود: پس از اعلام نظریه پزشک متخصص مبنی بر وجود مواد در داخل معده متهمان، با نظارت کادر پزشکی و مراقبت عوامل انتظامی مقدار 2 کیلو و 200 گرم مواد مخدر تریاک که در داخل معده شان جاسازی شده بود، کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و از آنجا روانه زندان شدند، تصریح کرد: پلیس با افرادی که امنیت و سلامت شهروندان را مختل کنند با قدرت برخورد خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 کیلوگرم تریاک بلع شده از معده قاچاقچیان در اسفراین

کشف 2 کیلوگرم تریاک بلع شده از معده قاچاقچیان در اسفراین