مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 16:002023-10-15سياسي

تاکید فرماندار دلیجان بر ضرورت حفظ بوستان 15 خرداد


فرماندار شهرستان دلیجان با اشاره به خشک شدن چاه های آب اطراف بوستان 15 خرداد در ماه های اخیر گفت: با توجه به وجود بیش از 80 هزار درخت بالای 20 ساله در آن منطقه، - نباید اجازه دهیم که این سرمایه ملی از دست برود.

ابوالفضل قاسمی یکشنبه 23 مهرماه در جلسه شورای اداری شهرستان دلیجان که در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، اظهار کرد: طی روزهای اخیر جبهه مقاومت اقداماتی را علیه رژیم کودک کش اسراییل در پیش گرفته که در 75 سال اخیر بی سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت تاکنون 12 درصد از توانایی خود را نشان داده است، ادامه داد: در این مدت حدود 2300 فلسطینی به شهادت رسیده اند که نزدیک به 700 نفر از آنان کودک و 430 نفر از آنان زنان هستند.

12 خبرنگار و تعدادی از نیروهای صلیب سرخ جهانی نیز کشته شدند.

اسراییل تلاش کرد که با این اقدامات ضربه نهایی را به جبهه مقاومت وارد کند.

وی با اشاره به اینکه حزب الله تاکنون به صورت جدی وارد این عرصه نشده است، افزود: ضربه ای که رژیم اشغالگر قدس خواهد خورد، نتیجه ظلم 75 ساله آنها به مردم مظلوم فلسطین است و این ضربه ماندگار خواهد شد.

رییس شورای اداری دلیجان با اشاره به شایعه سازی ها علیه جبهه مقاومت در فضای مجازی و مظلوم نمایی اسراییل، تصریح کرد: جنبش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید فرماندار دلیجان بر ضرورت حفظ بوستان 15 خرداد

تاکید فرماندار دلیجان بر ضرورت حفظ بوستان 15 خرداد