مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-03حوادث

خودروی شوتی باز هم عامل تصادف در خراسان جنوبی شد


 برخورد یک دستگاه سواری پژو 405 شوتی حامل سوخت قاچاق با یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر 4  محور سربیشه_نهبندان یک کشته  و تعدادی مصدوم برجای گذاشت.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: برخورد یک دستگاه سواری پژو 405 شوتی حامل سوخت قاچاق با یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر 4  محور سربیشه_نهبندان" یک کشته  و تعدادی مصدوم برجای گذاشت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا رضایی اظهار کرد: ساعت 23 و 5 دقیقه شب گذشته با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر 4 محور سربیشه_نهبندان ، بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند، یک سواری پژو 405 حامل سوخت قاچاق با یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از زاهدان عازم مشهد مقدس بوده برخورد و دچار حریق شده اند که بر اثر این حادثه راننده پژو جان خود را از دست داده و مسافران قبل از حریق از اتوبوس خارج که تعدادی بصورت سرپایی مجروح شده اند.

رضایی با بیان اینکه علت حادثه توسط کارشناس پلیس انحراف به چپ خودروی پژو تشخیص داده شده است، تصریح کرد: رانندگان با رعایت اصول ایمنی به هنگام رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز، جان خود و دیگران را در معرض خطر مرگ قرار ندهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروی شوتی باز هم عامل تصادف در خراسان جنوبی شد

خودروی شوتی باز هم عامل تصادف در خراسان جنوبی شد