مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 14:302023-10-01اقتصادي

افتتاح 30 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در هرمزگان


مدیر کل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: تعداد 30 واحد مسکن مددجویان در مناطق روستایی هرمزگان به مناسبت هفته دفاع مقدس افتتاح و بهره برداری رسید.

- ایسنا/هرمزگان مدیر کل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: تعداد 30 واحد مسکن مددجویان در مناطق روستایی هرمزگان به مناسبت هفته دفاع مقدس افتتاح و بهره برداری رسید.

حمید باسره صبح امروز (نهم مهرماه) در جمع خبرنگاران افزود: افتتاح این 30 واحد مسکن مددجویان از محل تفاهم نامه سه جانبه کمیته امداد، بنیاد مسکن و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد که با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد و 500 میلیون تومان احداث شده است.

باسره در خصوص اعتبارات هزینه شده برای احداث هر واحد افزود: برای احداث هر واحد مسکن، مبلغ 100 میلیون تومان از محل اعتبارات بلاعوض کمیته امداد، 200 میلیون تومان از تسهیلات بانکی بنیاد مسکن و 50 میلیون تومان از کمک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

مدیر کل کمیته امداد هرمزگان در ادامه یادآور شد: بر اساس این تفاهم نامه سه جانبه، تعداد کل واحد ها 450 واحد مسکن مددجویان روستایی در استان هرمزگان می باشد که با همکاری سپاه و بنیاد مسکن امیداواریم تا پایان جاری کل واحدها احداث و به نیازمندان تحت حمایت این نهاد در مناطق روستاهای واگذار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 30 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در هرمزگان

افتتاح 30 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در هرمزگان