مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 19:502023-10-11ورزشي

افتتاح نمایشگاه کنگره ملی بزرگداشت 2532 شهید دیار سلسله الذهب در نیشابور


مدیر اجرایی اجلاسیه کنگره ملی 2532 شهید دیار سلسله الذهب گفت: نمایشگاه کنگره ملی بزرگداشت شهدای دیار سلسله الذهب ضیافت شهدا است و همه ما مهمان شهدا هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیشابور اسماعیل عشقی، امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه اجلاسیه کنگره ملی بزرگداشت 2532 شهدای دیار سلسله الذهب که در مجموعه ورزشگاه انقلاب نیشابور برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه فرهنگی و رزمی کنگره شهدای دیار سلسله الذهب ثمره جهاد بیش از 500 نفر از بسیجیان و گروه های جهادی است که پروژه ای عظیم را در مدت زمانی کوتاه به سرانجام رساندند.

وی با بیان این که نمایشگاه رزمی و فرهنگی اجلاسیه کنگره ملی 2532 شهدای دیار سلسله الذهب ضیافت شهداست و همه ما مهمان شهدا هستیم، افزود: پروژه اجرای نمایشگاه در مدت زمان 70 روز اجرا و در فضای حدود 2 ونیم هکتاری 3 پروژه را افتتاح کردیم که بزرگترین نمایشگاه رزمی و فرهنگی در شرق کشور است.

وی ادامه داد: حدود یک و نیم هکتار از فضا  برای ایجاد سنگرها، اِلِمان ها و یادمان های شهدا خاکبرداری شد همچنین سنگرها، کانال ها، میدان مین، ادوات نظامی و هور در همین فضا ایجاد شده است تا نوجوانان در این بخش از نمایشگاه با جنگ سخت آشنا می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه کنگره ملی بزرگداشت 2532 شهید دیار سلسله الذهب در نیشابور

افتتاح نمایشگاه کنگره ملی بزرگداشت 2532 شهید دیار سلسله الذهب در نیشابور