مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 16:302023-10-15دانش

برگزاری جشنواره ایده تا ثروت دانشگاه علوم پزشکی بجنورد با ارائه 170 ایده


بهرام بیباک، معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی بجنورد در گفتگو با خبرنگار دانشجو اظهار کرد:  چهارمین جشنواره ایده تا ثروت در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی امروز یک شنبه برگزار و با استقبال اساتید، - معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی بجنورد گفت: چهارمین جشنواره ایده تا ثروت در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با ارائه 170 ایده از سوی دانشجویان، کارکنان و اساتید برگزار شد.

بهرام بیباک، معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی بجنورد در گفتگو با خبرنگار دانشجو اظهار کرد:  چهارمین جشنواره ایده تا ثروت در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی امروز یک شنبه برگزار و با استقبال اساتید، دانشجویان و کارکنان روبرو شد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ادامه داد:  بیش از 170 ایده نوآورانه در چهارمین جشنواره از ایده تا ثروت به معرض نمایش درآمد.

وی با بیان اینکه به دلیل تعداد زیاد ایده های دریافتی، ارائه قسمتی از ایده ها در روز 30 مهر انجام خواهد شد، تصریح کرد: به 10 مورد از ایده های برتر این جشنواره به انتخاب هیئت داوران جوایزی اهدا خواهد شد؛ همچنین معاونت تحقیقات و فناوری از ایده های نوآورانه در حوزه درمان ناباروری و زایمان طبیعی به صورت ویژه حمایت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره ایده تا ثروت دانشگاه علوم پزشکی بجنورد با ارائه 170 ایده

برگزاری جشنواره ایده تا ثروت دانشگاه علوم پزشکی بجنورد با ارائه 170 ایده