مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 22:302023-09-25سياسي

شرط پیروزی جمهوری اسلامی در جنگ ترکیبی چیست؟


رییس ستاد کنگره سرداران، امیران و هشت هزار شهید گیلان، شرط پیروزی جمهوری اسلامی در جنگ ترکیبی را داشتن عقبه دینی و اجتماعی دانست و گفت: این عقبه مهم دینی و اجتماعی در دوران دفاع مقدس بسیار محسوس دیده می شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عصر امروز یادواره شهدای رسانه گیلان با محوریت شهید جبهه جهاد تبیین و علمدار روشنگری سید اسماعیل سیرت نیا در سالن اجلاس حوزه هنری رشت برگزار شد.

سرهنگ غلامرضا ملک علی پور، رییس ستاد کنگره سرداران، امیران و هشت هزار شهید گیلان در این نشست با اشاره به وجه تمایز جنگ تحمیلی علیه ایران، اظهار کرد: میلیاردها نفر در طول جنگ های تاریخ کشته و زخمی شده اند اما تنها دفاع ایرانیان در برابر دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی مقدس است.

وی با بیان اینکه دیانت، ایرانیت و انسانیت در جنگ تحمیلی دفاع شد، افزود: از مصداق این ادعا، شهادت سربازی است که پس از اتمام سربازی خود بودن اینکه وظیفه اش باشد به بالای تیر پرحمی رفت تا پرچم جمهوری اسلامی ایران را پس از پایین کشیدن پرچم عراق، به اهتزاز درآورد و در این حین شهید شد.

رییس ستاد کنگره سرداران، امیرام و هشت هزار شهید گیلان با بیان اینکه شهید زنده است و پاسخ مجاهدان در راهش را می دهد، گفت: بسیارند کسانی که برای گره گشایی در کار خود متوسل به شهید سیرت نیا شده و راه به سد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط پیروزی جمهوری اسلامی در جنگ ترکیبی چیست؟

شرط پیروزی جمهوری اسلامی در جنگ ترکیبی چیست؟