مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 12:502023-09-28بين الملل

از 10 کشور خطرناک جهان در سال 2023 چند کشور همسایه ایران است؟


اوکراین پس از تهاجم نظامی روسیه در حالی به جمع کشور های خطرناک جهان پیوست که تا پیش از این در رتبه 33 کشور های آرام و مسالمت آمیز جهان و سطح جرم و جنایت در آن بسیار پایین بود؛ - اوکراین پس از تهاجم نظامی روسیه در حالی به جمع کشور های خطرناک جهان پیوست که تا پیش از این در رتبه 33 کشور های آرام و مسالمت آمیز جهان و سطح جرم و جنایت در آن بسیار پایین بود؛ همچنین شهروندانش احساس امنیت می کردند.

چند کشور همسایه ایران در لیست 10 کشور خطرناک جهان در سال 2023 قرار گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعتمادآنلاین، پژوهشکده اقتصاد و صلح جهانی (IEP) در گزارشی خطرناک ترین 10 کشور جهان را با ذکر دلیل و مدرک اعلام کرد.

بر اساس این گزارش که تحت عنوان شاخص صلح جهانی سال 2023 منتشر شده، آمده است با پایش شرایط 163 کشور جهان، شاهد بهبود شاخص های صلح و امنیت در 84 کشور و بدتر شدن این شاخص ها در 79 کشور دیگر بودیم.

10 کشور اول لیست خطرناک ترین کشورهای جهان بر اساس این پایش به این ترتیب اند: 1.

افغانستان افغانستان همچنان خطرناک ترین کشور جهان محسوب می شود، علت آن هم ادامه درگیری، جنگ و بی ثباتی در این کشور است که از سال 2021 نیز اوضاع کشور رو به وخامت رفته است.

مردم این کشور همواره در معرض خطر هستند زیرا افغانستان در معرض سطوح بالایی از خشونت است، دولتی فاسد آن را اداره می کند و به سخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از 10 کشور خطرناک جهان در سال 2023 چند کشور همسایه ایران است؟

از 10 کشور خطرناک جهان در سال 2023 چند کشور همسایه ایران است؟