مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 13:052023-09-28سياسي

توضیحات دو مقام وزارت دفاع درباره ادعای تخلف مالی در این وزارتخانه


مسئولان وزارت دفاع با رد ادعای یک نماینده مجلس درباره وقوع تخلف مالی در زیرمجموعه این وزارتخانه، توضیحاتی در این باره ارائه کردند.

- مسئولان وزارت دفاع با رد ادعای یک نماینده مجلس درباره وقوع تخلف مالی در زیرمجموعه این وزارتخانه، توضیحاتی در این باره ارائه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار رضا طلایی نیک سخنگو و معاون توسعه و برنامه ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع درباره اظهارات رسانه ای مجتبی رضاخواه نماینده مجلس شورای اسلامی در زمینه تحقیق و تفحص از عملکرد پتروشیمی های دولتی و نسبت به وزارت دفاع، اظهار کرد: ادعای تخلف مطرح شده در زیرمجموعه این وزارتخانه اثبات نشده است.

وزارت دفاع در پاسخگویی به مجلس شورای اسلامی همواره در سطح مطلوب عمل کرده است و با وجود لزوم رعایت ملاحظات دفاعی و امنیتی کشور، همواره پاسخگوی عملکرد مربوطه بوده است.

به طوری که در ارزیابی های نظارتی مجلس که به صورت نوبه ای گزارش می شود بر آن تصریح شده است.

معاون توسعه و برنامه ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع افزود: برخلاف اظهارات آقای رضاخواه در هیچ یک از جلسات و زمان های رای برای تصویب تقاضای تحقیق و تفحص در کمیسیون و صحن علنی مجلس و همچنین در زمان انتخاب اعضای 15 نفره هیات، هیچکدام از مسئولان و کارکنان وزارت دفاع و سازمان های تابعه در مجلس حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات دو مقام وزارت دفاع درباره ادعای تخلف مالی در این وزارتخانه

توضیحات دو مقام وزارت دفاع درباره ادعای تخلف مالی در این وزارتخانه