مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-04سياسي

رونمایی از 3 کتاب سیره و اندیشه آیت الله کوهستانی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به رونمایی از سه کتاب سیره و اندیشه آیت الله کوهستانی گفت: کنگره آیت الله کوهستانی موجب تقویت روحیه معنوی و علمی جامعه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهشهر، احسان آهنگر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در کنگره ملی آیت الله کوهستانی در دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر اظهار کرد: این همایش با هدف آشنا ساختن جوانان با زندگی این عالم و تقویت روحیه معنوی و علمی جامعه برگزار و با راه اندازی شورای سیاست گذاری با 13 عضو از 88 عضو هیأت علمی کشور کمک گرفته شد.

وی افزود: کمیته علمی این کنگره در سه محور مختصات سیره علمی و تحقیقاتی، مختصات سیره اجتماعی و سیاسی و فردی و اجتماعی تشکیل و 40 مقاله به این دبیرخانه ارسال و 25 اثر برگزیده و مجموعه مقالات همایش آیت الله کوهستانی با عنوان پارسای کوهستان چاپ شد.

آهنگر گفت: نمایه سازی همایش هم انجام و با کمک دانشگاه مازندران و اخذ مقالات انجام شد و برگزاری پیش کنگره آیت الله کوهستانی در 9 تیر 1401 در مشهد اجرا شد.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: ویژه نامه کنگره با هدف تبیین فکری و اجتماعی به چاپ رسید و همچنین سایت همایش راه اندازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 3 کتاب سیره و اندیشه آیت الله کوهستانی

رونمایی از 3 کتاب سیره و اندیشه آیت الله کوهستانی