مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 13:302023-10-04اقتصادي

ثبت 11 هزار و 321 اشتغال در لرستان طی 6 ماهه اول امسال


معاون اقتصادی استانداری لرستان سهمیه اشتغال استان برای سال جدید را 29 هزار و 544 نفر عنوان کرد و گفت: تاکنون یازده هزار و 321 نفر از این سهمیه محقق شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سیروس ابراهیمی امروز ظهر در شورای برنامه ریزی و توسعه با اشاره به اینکه سهمیه اشتغال استان سال گذشته 40 هزار نفر بود، عنوان کرد: بر اساس سامانه رصد اشتغال و راستی آزمایی که وزارت کار به سه شکل تلفنی، پیامکی و حضوری انجام داد، درصد بالایی از این اشتغال محقق شد.

  وی بیان کرد: سهمیه استان لرستان 29 هزار و 544 نفر است که تاکنون یازده هزار و 321 از این سهمیه در سامانه رصد اشتغال ثبت شده است.

معاون اقتصادی استانداری لرستان گفت: این میزان اشتغال با توجه به اینکه منابع به ویژه تبصره 18 پرداخت نشده است، رقم خوبی است، اما این به معنی این نیست که عملکرد همه دستگاه ها مانند هم است.

ابراهیمی افزود: 18 دستگاه در خصوص تحقق اشتغال بالای 50 درصد کار انجام دادند و بقیه دستگاه ها پایین تر از این میزان کار انجام داده اند.

وی با اشاره به اینکه بعضی از دستگاه ها شغل ایجاد کرده اند اما در ثبت کندی می شود، گفت: با توجه به اینکه یکی از اصلی ترین شاخص های کارکرد دولت در استان ها تحقق اشتغال است، بنابراین دستگاه ها به این موضوع به طور جدی نگاه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 11 هزار و 321 اشتغال در لرستان طی 6 ماهه اول امسال

ثبت 11 هزار و 321 اشتغال در لرستان طی 6 ماهه اول امسال