مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 10:202023-10-16سياسي

شاید حداکثر 15 درصد نمایندگان فعلی شانس انتخاب مجدد داشته باشند


یک نماینده سابق مجلس مدعی شد که به دلیل شرایط سخت اقتصادی و عدم پایبندی مجلس به وعده های خود، شرایط به نفع نمایندگان فعلی نیست، گفت: شاید حداکثر 15 درصد نمایندگان شانس انتخاب مجدد داشته باشند.

- ایسنا/خراسان رضوی یک نماینده سابق مجلس مدعی شد که به دلیل شرایط سخت اقتصادی و عدم پایبندی مجلس به وعده های خود، شرایط به نفع نمایندگان فعلی نیست، گفت: شاید حداکثر 15 درصد نمایندگان شانس انتخاب مجدد داشته باشند.

جواد آرین منش در گفت وگو با ایسنا در خصوص مهمترین راهکارها برای ترغیب مردم به حضور در انتخابات، اظهار کرد: در طی یک دهه اخیر، چه در دوران حضور اصلاح طلبان و چه در دوران حضور اصولگراها در دولت و مجلس، رضایت مردم خصوصا در حوزه های معیشتی و اقتصادی به میزان قابل قبولی تامین نگشته است.

امروز بر اساس آمارهای رسمی دولت، نرخ تورم در حدود 50 درصد است و کسری بودجه، ورشکستگی بنگاه های اقتصادی، افزایش نقدینگی، افزایش نرخ طلا و ارز مسائلی از این دست باعث ایجاد مشکلات زیادی برای مردم و کشور شده است.

وی با اشاره به کاهش اعتماد عمومی، افزود: اکنون نمایندگان مجلس حرف قانع کننده ای برای مردم ندارند و نمی توانند از کارنامه خود دفاع کنند و حداقل چند قانون مصوب در مجلس یازدهم را نام ببرند که به میزان قابل توجهی باعث بهبود سطح زندگی مردم شده باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاید حداکثر 15 درصد نمایندگان فعلی شانس انتخاب مجدد داشته باشند

شاید حداکثر 15 درصد نمایندگان فعلی شانس انتخاب مجدد داشته باشند