مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 17:502023-09-30اجتماعي

چرا «همراه سرا» نتوانسته به چادرخوابی در کنار بیمارستان ها پایان دهد؟


مردمی که چشم انتظار بهبود بیماران بستری در مراکز درمانی، در پیاده رو های مجاور بیمارستان ها سرگردانند و شب ها را گاه در خودرو، گاهی در چادر و بعضی اوقات روی نیمکت یا گوشه معابر به صبح می رسانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، آنچه خواندید، روایت آشنایی برای آن دسته از ساکنان شهر های پرجمعیت کشورمان از جمله تهران است که در رفت و آمد های روزانه از کنار مراکز درمانی دولتی عبور می کنند و با دیدن این تصاویر از خود می پرسند که آیا این نمی شود برای این وضعیت تدبیری اندیشید؟ مگر نه اینکه در بسیاری از بیمارستان ها اظهار نظر رهبر انقلاب به چشم می خورد که تاکید دارد بیماران نباید جز رنج بیماری درد و دغدغه دیگری داشته باشند! نکته جالب توجه آنجاست که سال ها پیشتر برای رفع این معضل تدابیری ویژه اتخاذ و دست کم در مناطقی از تهران اجرا شده که همراه سرا نام دارد و هدف از آن، اسکان رایگان همراهان بیمار هایی است که از شهر های دور و نزدیک روانه پایتخت می شوند و بعد از بستری بیمارشان، جایی برای اقامت ندارند و از عهده مخارج اقامت در هتل ها، مهمانسرا ها و.

بر نمی آیند.

ایده ای انسان دوستانه و قابل توجه که با گذشت مدتی از اجرایش، مشخص شد قادر به رفع کامل مشکل نیست و حتی مسائل و مشکلاتی در آن بروز کرد و نیازمند بازنگری به نظر می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا «همراه سرا» نتوانسته به چادرخوابی در کنار بیمارستان ها پایان دهد؟

چرا «همراه سرا» نتوانسته به چادرخوابی در کنار بیمارستان ها پایان دهد؟