مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 12:002023-10-07اقتصادي

بیکاری در تور صیادان قشمی / قایق هایی که بی بنزین زین نمی شوند


گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، صید و صیادی به عنوان مهمترین فعالیت مردمان قشم، نسل به نسل از نیاکان آنان به دست فرزندان امروز جزیره رسیده ، - صید و صیادی به عنوان مهمترین فعالیت مردمان قشم، نسل به نسل از نیاکان آنان به دست فرزندان امروز جزیره رسیده ، اما چند وقتی است کمبود بنزین و نابسامانی توزیع آن، می رود تا فعالان این صنعت را با بیکاری مواجه کند.

گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، صید و صیادی به عنوان مهمترین فعالیت مردمان قشم، نسل به نسل از نیاکان آنان به دست فرزندان امروز جزیره رسیده ، اما چند وقتی است کمبود بنزین و نابسامانی توزیع آن فعالان این صنعت را با بیکاری مواجه کرده است.

هزینه های سنگین زندگی صیادان جزیره قشم تنها از مسیر ورود این مردان دریا دل به دریای پر تلاطم تامین می شود و سوخت بنزین قایق های صیادی مهمترین نیاز آنان برای امرار معاش خانواده و همچنین تامین ماهی مورد نیاز مردم و در نهایت تامین خوراک کارخانه های فرآوری ماهی دراین جزیره است که انتظار می رود مسئولان کشور به دور از هرگونه شعار و تنها با نگاه عادلانه و واقع بینانه به این موضوع، در این زمینه تصمیم گیری کنند.

میزان مصرف سوخت قایق های صیادی تابع فرمول خاصی است البته میزان مصرف شناور های صیادی به مسافت طی شده و اینکه در کدام مسیر های دریایی صید ماهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری در تور صیادان قشمی / قایق هایی که بی بنزین زین نمی شوند

بیکاری در تور صیادان قشمی / قایق هایی که بی بنزین زین نمی شوند