مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-19سياسي

داوطلبان انتخابات مجلس در مرحله نهایی حساب بانکی معرفی کنند


در مرحله نهایی ثبت نام انتخابات نمایندگی مجلس، لازم است داوطلبان یک شماره حساب بانکی را معرفی کنند که می توانند یا از حساب های موجود تعیین و یا حساب جدید ایجاد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمدتقی شاهچراغی رییس ستاد انتخابات کشور در نشست خبری به آغاز مرحله اصلی ثبت نام داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: گفت: ثبت نام نمایندگی مجلس به مدت 7 روز از ساعت 8 صبح تا 18 عصر به صورت غیرحضوری و الکترونیکی انجام می شود.

وی ادامه داد: افرادی که در مرحله پیش ثبت نام شرکت کرده و کد رهگیری را دریافت کرده اند، می توانند در این مرحله ثبت نام اصلی را داشته باشند، این مدت قابل تمدید نیست و پس از یک هفته در روز سوم آبان به پایان می رسد.

 رییس ستاد انتخابات کشور با تأکید بر اینکه همه اطلاعات قبلی تکمیل شده در مرحله پیش ثبت نام ها، پیش روی داوطلبان قرار می گیرد و اگر اطلاعاتشان نیاز به ویرایش مجدد دارد، می توانند آن را انجام دهند، اظهار کرد: همچنین سؤالات جدیدی در این مرحله از داوطلبان پرسیده شده که لازم است آن را برابر قانون و با دقت تکمیل کنند.

شاهچراغی اضافه کرد: در این مرحله لازم است داوطلبان یک شماره حساب بانکی را معرفی کنند که می توانند یا از حساب های موجود تعیین و یا حساب جدید ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان انتخابات مجلس در مرحله نهایی حساب بانکی معرفی کنند

داوطلبان انتخابات مجلس در مرحله نهایی حساب بانکی معرفی کنند