مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 15:002023-09-30سياسي

ضرورت تحقق شعار «دسترسی عادلانه به دارو و تجهیزات پزشکی» در گروه پنج


دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت، همکاری های کشورهای گروه پنج را جلوه ای از دیپلماسی سلامت دانست و بر تحقق شعار بیست و هفتمین اجلاس این کشورها مبنی بر «دسترسی عادلانه به دارو و تجهیزات پزشکی» تاکید کرد.

- ضرورت تحقق شعار دسترسی عادلانه به دارو و تجهیزات پزشکی در گروه پنج دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت، همکاری های کشورهای گروه پنج را جلوه ای از دیپلماسی سلامت دانست و بر تحقق شعار بیست و هفتمین اجلاس این کشورها مبنی بر دسترسی عادلانه به دارو و تجهیزات پزشکی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدحسین نیکنام در مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین اجلاس تخصصی کشورهای عضو گروه پنج با عنوان دیپلماسی سلامت؛ نظام های دارو و تجهیزات پزشکی در تالار شهید سلیمانی وزارت بهداشت بیان داشت: شهریورماه سال گذشته اجلاس وزرای گروه پنج به دعوت وزیر بهداشت جمهوری اسلامی ایران به منظور احیای تفاهمنامه گروه پنج در تهران برگزار شد.

وی با اشاره به این که با فاصله کم در شصت و نهمین جلسه منطقه ای سازمان بهداشت جهانی (امرو) در مصر در جلسه دیگری فعالیت های یک ساله گروه پنج به تفاهم اعضا رسید، گفت: اولین برنامه این گروه نیز نشست مدیران و کارشناسان انتقال خون بود که در 23 تا 27 بهمن ماه سال گذشته به میزبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تحقق شعار «دسترسی عادلانه به دارو و تجهیزات پزشکی» در گروه پنج

ضرورت تحقق شعار «دسترسی عادلانه به دارو و تجهیزات پزشکی» در گروه پنج