مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 11:052023-09-23بين الملل

عقب نشینی دفتر نتانیاهو از تهدید هسته ای ایران


دفتر نتانیاهو با صدور بیانیه ای گفته، نخست وزیر اسراییل به طور سهوی عبارت تهدید معتبر هسته ای علیه ایران را به کار برده در حالی که در سخنرانی نوشته شده او عبارت تهدید نظامی معتبر ایران بوده است.

- دفتر نتانیاهو با صدور بیانیه ای گفته، نخست وزیر اسراییل به طور سهوی عبارت تهدید معتبر هسته ای علیه ایران را به کار برده در حالی که در سخنرانی نوشته شده او عبارت تهدید نظامی معتبر ایران بوده است.

دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل ساعاتی پس از سخنرانی روز جمعه (دیروز) او در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، از عبارت تهدید معتبر هسته ای نتانیاهو علیه ایران عقب نشینی کرده و در بیانیه ای گفته در سخنرانی نتانیاهو عبارت تهدید معتبر نظامی بوده که سهوا واژه هسته ای را به جای نظامی به کار برده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، نتانیاهو دیروز هم مثل ادوار گذشته با توپِ پُری علیه ایران به سخنرانی سالانه مجمع عمومی ملل متحد آمد و البته بار دیگر نقشه هایی نیز به همراه یک ماژیک قرمز به همراه آورده بود تا نقشه آنچه که او خاورمیانه جدید با عادی سازی روابط بین اسراییل و عربستان سعودی و دیگر کشورهای عربی منطقه می خواند، به حضار نشان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب نشینی دفتر نتانیاهو از تهدید هسته ای ایران

عقب نشینی دفتر نتانیاهو از تهدید هسته ای ایران