مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 11:502023-09-26اقتصادي

نجات 25 نفر از غرق شدگی در سواحل بندرانزلی


رییس جمعیت هلال احمر بندرانزلی گفت: در سه ماهه تابستان امسال 25 نفر در سواحل دریای خزر در محدوده این شهرستان از غرق شدگی نجات پیدا کردند که بیشترین آمار مربوط به مردادماه است.

- همیشه اول مهر یادآور انشاء تابستان خود را چگونه گذراندید؟ است؛ تابستان امسال هم گذشت و مسافرانی که شهرستان بندرانزلی را برای گردشگری و استفاده از ساحل زیبای آن انتخاب کرده بودند با کوله باری از خاطره به شهر و دیار خود بازگشتند، اما هنوز طرح سالم سازی دریا که برای حفاظت از جان مسافران قبل از تابستان آغاز شده بود، ادامه دارد.

همه دست اندرکاران اجرای این طرح که با تمام توان تلاش داشتند و منجیانی که جان خود را به دست گرفته و برای نجات غریق به آب می زدند، امیدوارند که سال های بعد هیچ حادثه تلخی در اثر سهل انگاری برای مسافران حاشیه سواحل رخ ندهد.

در همین رابطه کامبیز راحمی پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در فصل تابستان امسال مطابق سال های گذشته شاهد حضور بسیاری از هموطنان و گردشگران برای استفاده از سواحل بندرانزلی بودیم لذا اقدامات لازم در جهت تامین سلامت افراد و جلوگیری از بروز حوادث تلخ در دستور کار جدی مسئولان شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح نقاط خطرآفرین از هشتم خردادماه و طرح سالم سازی سواحل از اول تیرماه سال جاری آغاز شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 25 نفر از غرق شدگی در سواحل بندرانزلی

نجات 25 نفر از غرق شدگی در سواحل بندرانزلی