مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 10:302023-10-17اجتماعي

ثبت نام 64هزار و 347مهارت آموز برای محیط کار واقعی در 1402


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار به منظور تربیت و ارتقای مهارت های شغلی جوانان جویای کار 15 ساله و بالاتر فاقد مهارت یا کم مهارت به اجرا درآمده و مسئولیت اصلی اجرای طرح در سال های اخیر به عهده .

- مطابق گزارش سازمان فنی و حرفه ای در 6ماهه سال 1402 حدود 22 هزار و 419 واحد پذیرنده در طرح محیط کار واقعی شرکت کرده اند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار به منظور تربیت و ارتقای مهارت های شغلی جوانان جویای کار 15 ساله و بالاتر فاقد مهارت یا کم مهارت به اجرا درآمده و مسئولیت اصلی اجرای طرح در سال های اخیر به عهده سازمان آموزش فنی و حرفه ای بوده است.

هدف از اجرای این طرح حفظ و پایداری مشاغل سنتی و بومی به خصوص در صنایع دستی و سنتی، آشنایی با محیط کسب و کار و استفاده از ظرفیت و توان آموزشی و علمی بنگاه های اقتصادی و کمک به بنگاه های فعال به منظور شناسایی و جذب نیروی کار مستعد و توانمند است.

به اعتقاد کارشناسان، مهارت آموزی در محیط واقعی کار علاوه بر افزایش بهره وری، موجب آشنایی افراد با فضای کسب و کار می شود، به نحوی که مهارت آموزان پس از کسب دانش کافی به بنگاه اقتصادی معرفی شده و با گذراندن دوره های مهارتی جذب بازار کار می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 64هزار و 347مهارت آموز برای محیط کار واقعی در 1402

ثبت نام 64هزار و 347مهارت آموز برای محیط کار واقعی در 1402