مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 12:102023-10-06سياسي

قالیباف: مبارزه قاطع و مسئولانه با پدیده شوم تروریسم یک ضرورت بین المللی است


رییس مجلس شورای اسلامی در محکومت حمله تروریستی به جشن فارغ التحصیلان دانشگاه افسری ارتش سوریه نوشت: بی شک اینگونه اقدامات غیرانسانی، عزم و اراده جدی جامعه جهانی و همکاری کشورهای منطقه را برای مبارزه قاطع و مسئولانه با پدیده شوم تروریسم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، در پی جنایت تروریستی حمله پهپادی به جشن فارغ التحصیلان دانشگاه افسری ارتش سوریه در استان حمص، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به رییس محترم مجلس خلق جمهوری عربی سوریه، این جنایت را محکوم کرد.

در قسمتی از این پیام آمده است که بی شک اینگونه اقدامات غیرانسانی، عزم و اراده جدی جامعه جهانی و همکاری کشورهای منطقه را برای مبارزه قاطع و مسئولانه با پدیده شوم تروریسم، به عنوان یک ضرورت بین المللی، بیش از پیش آشکار می کند.

  متن پیام به این شرح است: جناب آقای حموده صباغ رییس محترم مجلس خلق جمهوری عربی سوریه سلام علیکم؛ با کمال تأسف و تأثر، از خبر حمله تروریستی به مراسم فارغ التحصیلی افسران ارتش سوریه در استان حمص که منجر به شهادت ده ها نفر از افراد نظامی و غیرنظامی این کشور شد، اطلاع یافتم.

اینجانب ضمن ابلاغ مراتب تسلیت و همدردی عمیق خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جنابعالی، نمایندگان پارلمان، دولت و ارتش کشور دوست و برادر جمهوری ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: مبارزه قاطع و مسئولانه با پدیده شوم تروریسم یک ضرورت بین المللی است

قالیباف: مبارزه قاطع و مسئولانه با پدیده شوم تروریسم یک ضرورت بین المللی است